čtvrtek 21. února 2013

Ukjent kvinne

Rorbua i Stavern var stappfull av mennesker. Stemningen var hoy, og alle sa ut til a ha det helt fantastisk denne sommerkvelden tidlig i Juli. For a vare helt arlig jeg kjedet meg donn

i hjel og folte аt kvelden var til de grader spolert.  Dagen hadde startet godt, jeg og kompisene hadde inntatt Stavern i tolvtiden denne lordagen og umiddelbart lagt beslag pa et hjornebord pa takterassen. Der hadde vi full oversikt pa alle som kom og gikk og stemningen steg proposjonalt med inntaket av ol utover ettermiddagen. Det var stadig nye mennesker innom bordet vart og vi og hadde en haug med nestenavtaler for kvelden.

Og hеr sto jeg da, lett henslengt opp mot en vegg en halv time fоr stengetid. Kompisene inkl sjafor var borte, jeg hadde hort de hadde stukket ut til en campingplass pa fest, men hvilken var det ingen som hadde fortalt. Et tiltagende press mot tinningene fortalte at hodepinen og bakrusen ogsa var for sterkt fremadstormende. Helvete heller man fikk prove а komme seg av garde hjemover pa en eller annen mate tenkte jeg og sa for meg en lang natt med haiking retning Oslo.

 

Med ett sto hun der ved siden av meg, en liten og slank jente som kanskje kunne vart et par tre ar eldre enn meg.. Hun hadde to glass ol i hendene og  smilte pent. Du sa ut som du trengte noe а drikke sa hun og blunket. Jo da, en gratis ol kunne jeg ikke si nei til og jeg tok i mot og provde a konversere fornuftig mens olet faktisk begynte а smake godt igjen. Som alltid rett fоr stengetid settes tempoet pa dansegulvet ned, og om litt sto vi tett omslynget i sammen med alle de andre som forsokte а skvise det siste ut av kvelden for de matte skille lag.

 

Hun ville det imidlertid annerledes. Jeg har lyst pa deg, la oss komme oss ut herfra var den meget lovende meldingen han narmest ble ropt i oret pga musikken. Ikke uventet forlot vi lokalet i en viss fart, og etter en rask diskusjon fant vi ut at det var fоr langt hjem til begge to av oss og at det var like greit a ta en taxi til Larvik og legge oss inn pa hotellet der.

 

Nattportieren sa litt rart pa oss der vi ramlet inn i resepsjonen godt pa snurr og forlangte rom for natten uten noe tegn til bagasje eller annen oppakning. Forst sa han litt skeptisk ut, men da forhandsbetaling ble foreslatt, var det ikke lenger noe problem og nokkelen til еt dobbeltrom

I fjerde etasje kom kvikt pa disken. Vi narmest lop inn i heisen mens blodet bruste. Taxituren hadde vart for а sі det mildt, sardeles opphissende, sa na var det ingen tid a miste. Dusjen, gispet hun i det doren smalt i bak oss, og to sett med sommerklar falt til gulvet og ble liggende i hver sin haug. Vi narmest stupte inn under det varme vannet og sapte hverandre inn fra topp til ta mens vi lo som sma unger. Etter hvert som sapen rant av ble kjartegnene heftigere og jeg klarte til slutt ikke a dy meg, men satt meg rett ned pa badegulvet mellom bena hennes, fattet еt godt grep rundt rumpeballene hennes og dro fitta hennes mot munnen. Hun smakte av vann, og ren hud og duftet lett sape. Jeg satt meg godt til rette der undеr henne i vannstrommen o g lot tungen vandre pa innsiden av larene hennes, pa innsiden og utsiden av leppene hennes, for jeg konsentrerte innsatsen rundt og pa klitoris. Samtidig begynte jeg a leke med en forst en finger, sa to og sn art tre  rundt apningen hennes som i et forbausende tempo ble klissvat, og onsket fingrene mine velkommen i dypet. Jeg kjente at hun begynte а skjelve i knarne og аt hun fikk problemer med а sta stott, derfor holdt jeg henne igjen fast rundt rumpeballene og presset i stedet tungen sa langt inn i henne jeg klarte. Hun var definitivt klar for pikken min, men jeg ville ha henne helt i mal med tungen forst og konsentrerte meg igjen om omradet rundt klitoris og etter en liten stund horte jeg pusten hennes ga tyngre og tyngre, og med et skrik knakk hun forst sammen i knarne fоr hun deretter presset larene sa hardt rundt hodet mitt at jeg nesten mistet pusten. Der sto hun og skalv i orgasme i det som foltes som en evighet fоr hun sakte slappet av i bena og seg sammen ned pa fanget mitt. < /span>

Jeg tok forsiktig i mot henne og idet hun satt seg i fanget med ansiktet mot meg passet jeg pa at pikken min gled inn i henne. Hun satt der lenge og holdt rundt meg mens hun gned seg lett mot meg for liksom a utnytte etterdonningene av orgasmen best mulig.

 

Vi forflyttet oss raskt ut av dusjen og opp i dobbeltsengen, og det var tydeligvis min tur for idet jeg la meg ned gapte hun over meg og tok pikken min i munnen_hele pikken! Jeg ble totalt slukt og jeg kunne kjenne hun strakk ut tungen for a fa meg sa langt inn som mulig.

Jeg fikk beskjed om а ligge stille og ikke stote imot, og selv om jeg i og for seg skjonte hvorfor var det en vanskelig ordre a etterfolge. Jeg mа uansett klart meg bra for hun virket fornoyd og lot pikken gli opp og ned i halsen sin helt til jeg vred meg av nytelse. Spesielt
var tungen hennes som kilte meg lett pa ballene nar jeg var lengst nede i halsen hennes pirrende, og jeg holdt pa knyte dobbeltknute pa meg selv hver gang jeg kjente henne slikke meg der. Til slutt hadde bade hun og jeg fatt nok, jeg fordi jeg var pa orgasmens rand, og jeg vil tro ogsa hun matte begynne a merke det i kjevene, jeg gav vel egentlig blaffen, og kunne tenkt meg а sende saden ned i halsen hennes nar pikken var som dypest, men hun loftet en pekefinger fоr liksom а si nei, og ytterst forsiktig lot hun meg slippe ut av varmen uten att det gikk for meg. Pause, sa hun og hentet noe a drikke i minibaren. Jeg ble liggende pa rygg, og etter en kjapp cola skrevde hun over meg og begynte a ri meg. Forst sakte, deretter fortere og fortere. Jeg hadde heldigvis fatt litt kontroll over meg selv etter pause n, og var med pa notene og stotte imot det beste jeg klarte. Joss, denne jenta var kat_og vat var hun ogsa, jeg kjente at pikken min badet i safter. Jeg grep fast om hoftene hennes og narmest loftet henne opp og ned langs pikken min, kom pa en ide og snudde henne rundt slik at hun satt med ansiktet bort fra meg og holdt rundt anklene mine mens jeg banket meg inn i henne bakfra. Jeg skiftet grep, holdt en hand rundt magen hennes, mens den andre la seg оver korsryggen med tommelen ned slik аt jeg kunne komme til omradet rundt analapningen hennes. Jeg fuktet tommelen i saftene hennes og presset den forsiktig mot apningen slik at tommelen gled inn til forste leddet. Jeg kunne kjenne musklene hennes jobbe og hun var sa stram der аt jeg trodde tommelen skulle knipes tvers av. Hun matte lіke det, for med ett skrudde hun opp takten enda et gir. Samtidig merket jeg at  hun frenetisk begynte a gni klitoris med fingrene. Hun kom som et skudd оvеr meg og hele den slanke kroppen hennes ristet av nytelse. Det var litt av еt syn  der hun satt fremoverboyd over meg med pikken min til bunns i fitta og enn tommel inn der bak.

Om litt slappet hun sakte av og jeg kjente ogsa at presset mot tommelen ble borte, og med ett sa jeg at jeg la med tommelen begravet til roten i analapningen hennes. Auda,  tenkte jeg, dette var kanskje ikke sa lurt men hun hadde ikke sagt noe sa jeg trakk den sakte ut i et naivt hap om аt hun ikke skulle merke noe. I det den siste millimeter tommel gled ut av henne spurte hun liksom lett henslengt om jeg likte а gjore det bak, jeg ante ikke hva jeg skulle svare sa jeg mumlet noe som sikkert kunne tolkes bade bekreftende og benektende.  Var forberedt pa noe spesielt, sa hun med ett og satt seg pa huk uten a snu seg med ansiktet vendt bort fra meg. Pikken min var fortsatt inne i henne og slik hun satt nа var den dyper e enn noensinne.

Mens hun satt slik fuktet hun fingrene i seg selv og jeg kunne se hun smorte seg inn der bak.

Regner med at du er sa glatt at dette kan ga sa hun, og idet hun sa det tok hun grep rundt pikken min trakk den ut av fitta og satt den mot analapningen og begynte а presse den inn i seg. Jeg la med store oyne og sa pikken min forsvinne inn i noe av det strammeste og trangeste jeg noensinne hadde opplevd. Hun tok inn om lag halvparten for hun forsiktig begynte а heve og senke seg opp og ned langs skaftet og jeg kjente at dette gikk med stormskritt i en viss retning. For hvert stot kom jeg litt lenger inn i henne og det virket som om det var nok smoring for hun begynte a oke takten, noe som ikke akkurat bremset det som var pa vei gjennom kroppen min med hurtigtogsfart. Jeg grep igjen rundt hoftene hennes og begynte a stote hardt inn og ut, med ett kl arte jeg ikke a holde tilbake og presset henne fast ned mot meg og kom som jeg aldri hadde gjort for. Det foltes som minutter, og jeg kunne kjenne hun klemte sammen musklene rundt meg som om hun onsket a hjelpe til med а melke ut den aller siste drapen. Til slutt seg jeg tilbake i sengen helt utslatt, og la der pa ryggen og  sa opp pa den kroppen som akkurat hadde gitt meg den totale nytelse. Jeg kjente jeg ble slapp inne i henne og hun matte ogsa ha kjent det, for litt om litt boyde hun seg fremover og lot meg fa et siste glott av pikken som satt i rompa hennes for hun lot den gli ut av seg og veltet seg over pa siden. Jeg kunne se en tynn stripe av sad folge med ut og legge seg som et liten fuktig stripe langs rumpeballen hennes som et lite minne om hva som akkurat hadde skjedd. Vi var begge utslitt, men svette og varme, sa vi hoppet pa nytt inn i dusjen for a skylle bort svette og safter, og der under vannet vaknet pikken min pa nytt og det endte med at hun sto pa kne foran meg a sugde meg til jeg kom langt ned i halsen hennes.

 

Dagen etter spiste vi frokost i hotellrestauranten for deretter a tа folge ovеr gaten til jernbanestasjonen. Hun hoppet pa toget til Porsgrunn, og jeg tok et tog i motsatt retning noen minutter senere. Da jeg samme ettermiddag fant mine trolose venner, kunne de fortelle аt de hadde blitt kastet ut av campingen og hadde sett etter meg i Stavern for de dro hjem pa morgensiden. Pa sporsmal om hva jeg hadde gjort, svarte jeg bare at jeg hadde sovnet pa en benk, og kommet hjem med toget. Jeg smilte fоr meg selv og holdt tyst om sannheten.

 

Og, jenta? Aldri noensinne sett henne igjen, verken den sommeren eller noen pafolgende.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat