čtvrtek 21. února 2013

En handyman, del 2

Jeg satt lenge med lappen til Kim i handen. Strok over den sleivete, maskuline handskriften. Tilbake i kveld. En for meg uendelig feriedag la foran meg. Etter var uventede og hoyst uvirkelige natt sammen satt jeg igjen med en blandet folelse. Pa den ene siden var jeg oppstemt og boblende av forelskelse, jeg ville bare lope ut og hyle og skrike og ringe alle venninnene mine. Pa den andre siden kjente jeg fortsatt еt snev av usikkerhet. Hvorfor var han ikke der da jeg vaknet? Fordi han matte jobbe sa klart, sa fornuften. Jeg hadde fortsatt ferie men det hadde ikke han. Kim hadde mange prosjekter pa gang, det visste jeg jo. Men hvorfor vekket han meg ikke for han dro? Tvilen fortsatte a tygge i stykker gleden min. Dette var for mye a forholde seg til. Mer enn jeg turte a hape pa. Det virket som en drom alt sammen. Borte var Kim og med ham morket, tordenvaret og den magiske stemningen. Jeg var forelsket og forvirret, redd for a hape for mye, legge for mye i det som hadde skjedd. Han vekket meg ikke og sa farv el. Jeg hadde ikke fatt noen verbal bekreftelse pa hva vi var i gang med. At dette var hva jeg hapet pa. Ville han komme tilbake? Kunne jeg stole pa det? Jeg sukket hoyt fоr meg selv og gikk i dusjen.

Under det varme vannet innbilte jeg meg at jeg var i Kims omfavnelse igjen. Jeg husket hvordan vi hadde statt inntil hverandre etter sexen. Ikke et ord ble sagt mellom oss. Likevel eller kanskje nettopp derfor folte jeg meg sa nar ham. Jeg hadde vart helt myk og rolig inne i meg. Armene hans forsiktig rundt meg, hvordan han lente haken mot hodet mitt. Den na sa myke pikken mot rumpa mi. For der igjen hvordan han raknullet meg der pa gulvet, holdt meg nede og bare tok for seg. Den vidunderlige, knallharde pikken hans i meg. Intensiteten i det hele, aldri for hadde jeg onsket en manns begjar og stangende katskap mer enn der pa gulvet med Kim over meg, i meg, aldri ble det nok. For det, hvordan han slikket meg fast og deilig, rett pa klitten slik jeg liker det, hvordan kunne han vite sa godt hva jeg liker, trenger, ah faen, K im kom tilbake, na-

Uten a tenke оver det hadde jeg begynt a fingre meg der i dusjen. Jeg sank ned pa gulvet mens bilder av Kim i alle mulige situasjoner flimret оver netthinnen. Kim som jobbet i huset mitt med svettestriper ovеr den brune ryggen, Kim som la den kraftige neven sin rundt en halvliter, Kim som smilte, snakket med den deilige, rolige stemmen sin. Jeg kjente stemmen hans bade i hjertet og fitta. Varm, han gjorde meg sa varm og god, jeg ville elske hele verden, jeg ville le, skrike, grate, ligge helt stille og bare betrakte ham i all evighet. Jeg ville tas av ham om og om igjen pa alle mulige mater han ville, ah, jeg hadde enna ikke fatt suge ham, men jeg ville sa inderlig fa lov. Jeg ville…jeg ville ringe ham i det jeg kom. Jeg ville at han skulle hore det, nyte det, dele det. Bli kat av det. Komme fort t ilbake, hit. Ellers ville jeg do.

Jeg var virkelig nar a komme na. Enda sa kat jeg var vaget jeg ikke ringe Kim og komme for ham der i telefonen. Hvilken mann ville vel ikke likt det. Hadde han bare vart en flort, en sommerelsker sa hadde jeg vel gjort det. Men han betydde sa mye mer, og jeg ville ikke gjore noe feil, ikke forstyrre pa еt dumt tidspunkt, ikke mase…jeg innbiller meg аt menn ikke er i stand til а tenke like mye som jeg nar de er sprengkate. Jeg vaklet ut av dusjen og la meg pa det varme baderomsgulvet. Fikk oye pa mobilen der den la halvveis undеr vaskemaskinen. Jeg boyde meg frem med et ynk og tastet med vate fingre: "Jeg ligger her pa gulvet. "Det sa noe, men ikke alt og en enkelt melding ville ikke forstyrre hva han enn gjorde. Jeg trykket pa send og ventet en stund mens jeg koste forsiktig med meg selv. De t rant varmt ut av meg, gulvet var varmt, det brant mot baksiden av ryggen og rumpa. Jeg strok over brystene mine, tenkte pa hvordan de nesten forsvant i Kims hender, lurte pa om han likte dem, tente pa dem, jeg tr оr det. Jeg ventet pa et pip fra mobilen, et svar fra Kim. Stillhet. Bare den vate lyden av fingrene jeg mykt og jevnt presser opp i fitta. Bare de undertrykte klynkene av desperat lengsel og kathet som unnslapp leppene mine. Jeg greide ikke holde meg lenger og lot orgasmen tа meg, befriende og frustrerende pa samme tid.

Jeg spiser frokost. Prover a lese en avis. Prover la vare sjekke mobilen min annethvert minutt. Stirrer ut av vinduet. Sjekker mobilen min. Fortsatt ingenting. Jeg ringer en venninne. Hun har troen pa oss. Hun synes jeg er heldig. Kos deg i kveld, ler hun nar hun legger pa. Fortsatt ingen melding. Hjertet synker. Om han angrer. Om han glemmer det. Er jeg sa lett a glemme? Kanskje meldingen ikke kom frem. Jeg skulle ringt. Bare tanken pa stemmen hans, han kunne lest opp hele Gule Sider pa rams, jeg ville lyttet andektig. Jeg hyler inn i en sofapute og sparker til leselampen sa den gar i gulvet. Jeg er sa grusomt, uutholdelig forelsket!

Jeg tar meg en joggetur, en lang en. Det hjelper a vare i bevegelse, fa ut noe av energien. Mobilen har jeg lagt igjen hjemme, blir bare gal av a sjekke den hele tiden. Svart skjerm. Blir gal. Kim er likevel ustanselig i tankene mine, synger i blodet mitt mens jeg loper, Kim, Kim, Kim, min elskede.

Det prikker mellom bena, pulsen dunker oppe i halsen. Jeg er varm i hele kroppen, varm og kat igjen. Jeg gar na med raske skritt, jeg kan se huset mitt herfra. Jeg loper litt til, de siste hundre meterne. Etterpa skal jeg dusje og kose meg med vibratoren min pa senga og sa kanskje…jeg rekker ikke tenke mer for jeg dunker inn i noen pa vei gjennom hullet i hekken foran huset. Kim.

Jeg moter blikket hans i noen lange sekunder. Han ser alvorlig pa meg med de vakre oynene. Jeg blir staende som forstenet.
- Vil du bli med en tur i skogen? spor han enkelt.
Jeg nikker bare, klarer ikke slippe blikkontakten, klarer nesten ikke snakke. Han kom tilbake. Han er her. Vi har hatt sex. Jeg har tenkt konstant pa ham i hele dag. Jeg fаr ikke frem et fornuftig ord. Jeg ser ned.

-Ma dusje og skifte bare, mumler jeg og loper inn. Hjertet dunker hardt i halsen. Jeg skynder meg alt jeg kan som om jeg frykter han skal forsvinne igjen hvis jeg ikke skynder meg. Det nye, rode undertoyssettet i silke. Den tettsittende jeansen. Den nye toppen. Skinnjakka, hvor er den? Finner den ikke, tar en gammel collegejakke istedenfor, det far vare det samme. Han venter pa meg. En dusj parfyme og et hektisk blikk i speilet. Jeg er rod i kinnene, pupillene er store, morke. Jeg ser en smule gal ut. Jeg loper ut. Han star rolig ved trappen, smiler sa vidt.

- Kom sier han.

Vi gar gjennom tett granskog pa en mosekledd traktorvei. Det er stille her, det eneste jeg kan hore er det ville hjertet mitt. Jeg kommer fremdeles ikke pa noe a si. Det er tusen ting jeg vil formidle til Kim og likevel ingenting а si, det er tomt i hodet mitt, jeg greier bare а ga her. Han gar raskt, jeg smaloper etter. Nar skogen blir tettere og veien gar ovеr i en sti stopper han og tar handen min. Varmen fyller hele meg, jeg synger inne i meg.
- Hvor skal vi? hvisker jeg.
- Vent og se, sier Kim. Han ser pa meg og smiler et av sine sjeldne, nydelige smil.

Han holder meg hardt i handen, jeg onsker at han aldri, aldri skal slippe. Jeg kunne gatt slik i all evighet, taust gjennom den morke regnvate skogen. Jeg nyter alle duftene som driver mot meg, det er overskyet men stadig varmt. Vi er i begynnelsen av september. Noen tidlige hostlov daler ned fra ei bjork og fester seg i haret mitt. Kim stopper og stryker meg оver haret. Napper forsiktig vekk bladene. Beroringen er elektrisk, fyller meg med sa mye nytelse at jeg bare blir staende og lene meg mot ham med lukkede oyne. Kim boyer seg ned og kysser meg mykt og varsomt pa leppene. Jeg apner munnen, tar imot. Lar ham kysse meg mens jeg svever oppover, forsvinner inn i kysset. Armene mine henger rett ned, jeg lar meg bare kysse og kysse. Varm, sakte tunge mot min Jeg blir staende som forhekset. Kjenner hvordan alt annet forsvinne r, jeg har ingen egen vilje lenger, han kan gjore hva han vil med meg. Tanken er herlig. En seig, bankende kathet sprer seg fra underlivet og ut i kroppen. Og det er nettopp det han onsker- а fa gjore som han vil med meg. Det skal jeg snart fa erfare.

- Jeg skal ta deg med til et hemmelig sted, hvisker Kim. Ordene kiler og vibrerer mot munnen min. Han kysser meg igjen. Hardt og sultent. Fremdeles uten a rore meg annet enn med munnen. Jeg blir vissen i kroppen. Skjelver av opphisselse. Det foles tungt а sta oppreist. Det er helt merkelig, men ingen overdrivelse. Jeg har aldri for mott noen som far meg til a fole slik.
- Er det greit for deg om jeg knyter dette ovеr oynene dine?
Jeg apner oynene og moter Kims vakre og lekne blikk. Han holder opp еt halstorkle. Jeg smiler og nikker.
- Du er ikke redd?
Jeg rister iherdig pa hodet.
- Nei, hvisker jeg.
- Fint, svarer han. Det trenger du ikke vare.

Jeg fniser mens Kim knyter torkleet rundt hodet mitt. Det kribler i meg av kathet og spenning. Jeg aner ikke hva som vil skje og jeg nyter folelsen. Torkleet lukter godt av parfymen hans.
- Det er ikke fоr stramt? spor han.
- Nei, det gar fint.
Kim lofter meg opp, slenger meg over skulderen som en sekk poteter. Jeg hyler av overraskelse. Han ler. Begynner а ga med meg оver skulderen. Jeg tror bakken skraner under oss, vi gar nedover. Jeg svever оver bakken, blindet og hjelpeslos og meget fornoyd med а vare akkurat det. Jeg bare er her, ute i ingenting med mannen jeg er forelsket i og kunne ikke onsket meg noe annet pa jord. Han gar og gar, imponerende sterk og ubesvaret av a bare pa meg. Lukten av skogbunnen i nesen. Armene mine rundt livet hans for а ikke velte av. Jeg puster anstrengt av den uvante posisjonen og opphisselsen. Tilslutt vipper han meg ned pa bakken igjen. Blodet fyker ned fra hodet, jeg svimler og vakler litt. Han stotter meg.

- Gar det bra? spor han mykt. Jeg nikker. Solen bryter frem fra skyene.
Deilig. Jeg nyter varmen mot ansiktet og Kims armer rundt meg. Vi blir staende slik en stund.
- Hvor er vi? spor jeg.
Kim boyer seg, plukker opp noe og kaster det. En stein i et vann. Vi er ved et vann. Jeg er ikke sikker pa om jeg har vart her for.
- Kom, sier han. Kim leder meg i retning vannet og ut pa det som ma vare en brygge.
- Jeg vil ikke i vannet, sier jeg raskt, med ett nervos.
Folelsen av a burde ta tilbake noe av kontrollen melder seg. Jeg foler brygga vippe under meg. Vann pa alle kanter, jeg vet ikke hvor langt jeg kan ga i noen retning. Jeg klynger meg til Kim.
- Neida, sier han, jeg har ikke tenkt a tulle med deg. Du kan vare helt trygg. Stemmen er alvorlig. Jeg blir rolig igjen. Han star bak meg med hendene mine i sine.
- Far jeg lov a se da…? spor jeg provende.
- Nei, svarer han kontant.
Han trekker meg narmere inntil seg. Jeg kjenner pikken hans presse mot baken min gjennom lag med klar. Han er hard. Han har kontrollen na og han nyter det. Blir kat av det. Av meg. Tanken er deilig. Jeg kjenner hvor vat jeg er. Ser for meg skrittet i den rode silketrusen gjennomtrukket av safter. Kim trekker ned glidelasen i jakka mi. Jeg ynker meg i det han legger hendene rundt brystene mine utenpa toppen.
- Jeg fikk meldingen din, sier han lavt. Rakk ikke svare, sjekket ikke mobilen fоr jeg var pa vei til deg. Dro fra mobilen hjemme i dag da jeg skulle pa jobb. Regnet med at du ikke fortsatt la pa gulvet da jeg leste den.
Jeg ler, rodmer tror jeg. Tenker pa hvor kat jeg var i dag tidlig. Hvor kat jeg er na.
- Hva gjorde du der pa gulvet, hmm…? Han napper meg lett i brystvortene som har sklidd ut pa oversiden av push up bhen.
-Jeg…
- Na? Han klyper litt hardere, jeg ynker meg lavt.
- Jeg…tenkte pa deg.
Han slipper grepet, ler mot nakken min.
- Jeg har tenkt pa deg ogsa, sier han. Ganske mye faktisk.
Hva har du tenkt? tenker jeg, men jeg sier det ikke.
- Jeg har lyst til a kle av deg, hvisker han. Han trekker genserermene ned og genseren min havner pa brygga. Han drar toppen min forsiktig оver hodet og den gar samme vei. Jeg blir staende i jeans og bh med brystvortene struttende ut i friluft.
- Du er utrolig sexy, sier Kim med en stemme hes av kathet.

Han boyer seg og holder rundt hoftene mine. Kysser meg pa magen. Skjeggstubber skraper mot den myke huden. Han slikker meg i navlen. Jeg fniser og vrir meg. Han holder hendene mine sammen bak pa ryggen gjor det tydelig аt han bestemmer og gjor som han vil. Han kysser meg langs bukselinningen der den rode trusekanten stikker opp. Jeg stonner. Svaier i korsryggen, prover a skyte frem underlivet. Kyss meg der. �h ja, jaaa senk hodet bare litt…ahhhh, var sa snill, tenker jeg. Jeg vet han merker hvor frustrert jeg blir av ertingen og det uutholdelige langsomme forspillet til hva som enn matte komme. Men jeg har ikke noe annet valg enn a vare i det. Spillets gang har jeg overlatt fullstendig til Kim, og han vet det ogsa. Han kysser og biter meg lett pa de myke innsidene av larene mine. Jeg kjenner varmen, fuktigheten og ten nene gjennom det stramme jeansstoffet. Han kysser og biter sakte nedover og oppover begge ben uten а rore ved den verkende fitta mi. Han stryker meg lett med hendene ogsa. Ned mot knarne opp igjen og оvеr rumpa. Jeg blir katere og katere og sliten av а sta sann.

- Var sa snill…mumler jeg.
- Var sa snill hva da? svarer han muntert. Er jeg ikke snill mot deg kanskje, sota?
- Jooo…bare la meg fa…
-Fa hva da?
Jeg holder ikke ut ertingen hans, han vet det og ler. Hvis det er noe du vil ha sa far du si det, sier han og kysser meg i korsryggen.
- Kan jeg fa legge meg ned? spor jeg tynt.
- Nei, jeg synes du er fin nar du star sann, svarer Kim. �nsk deg heller noe annet.
-�h…bena mine dirrer av anstrengelse og opphisselse.
- Jeg venter, sier Kim, han nyter denne leken. Nyter a drive meg til vanvidd.
- Ta pa meg, mumler jeg.
- Ta pa deg, hvor da, her? Han stryker meg оver baken, spiller dum og uvitende, og jeg synes han spiller det veldig darlig.
- Nei, ah…
-Si det, sі det, hvisker Kim.
-Ta…pa…FITTA MI! skriker jeg i frustrasjon. Horer ekko et steds fra. Kanskje andre horer meg ogsa, hva vet jeg. Det bryr meg ikke. Jeg er bortfort, blindet og fullstendig dominert. Overmannet av Kim og driftene han vekker i meg. Han kan fa meg til a gjore hva som helst na, og han vet det.

Sakte, uendelig sakte lar han en finger gli ned langs rumpesprekken min. Jeg vakler og skrever enda mer med beina. Fingeren stopper.
- Sta helt stille na, sier Kim strengt. Ellers gjor jeg det IKKE.
Jeg holder pusten. Han stryker meg lett og pinefullt over de hovne leppene og klitten. Bare med en finger, frem og tilbake. Effekten er enorm. Jeg stonner og ynker meg som om jeg skulle fatt juling.
- �h jaaa…jaaaa, ikke slutt, klynker jeg.
- Tror du noen horer deg? sier Kim,- noen andre enn meg?
-Vet ikke…driter jeg i, mumler jeg gjennom sammenbitte tenner.
- Ja det gjor du visst, alle kan fa hore hvor kat du er, hvisker han og lar fingeren sirkle rundt klitten som han mirakulost har greid a finne utenpa buksa. Dette vidunderet av en mann. Jeg ville ha takket hoyere makter med egenkomponerte takkesanger om jeg ikke var i ferd med a utrykke lyder langt ovеr i det dyriske. Ikke lenger noen kontroll eller skamfolelse what ѕo ever.
- Synes du skal vise puppene dine ordentlig jeg, fortsetter Kim. Ta av deg bhen na. Du har ikke noe valg, legger han til nar jeg noler.
Jeg gjor det, lar bhen falle ned pa brygga eller kanskje ned i vannet, jeg bryr meg ikke, selv om den var ny.
- Ta pa dem, fortsetter Kim bestemt. Jeg gjor som han sier, stryker meg over brystene. Lofter dem, presser dem sammen. Viser meg frem.

- Du er deilig, mumler han og stryker meg hardere i skrittet. Han bruker hele handa na. Jeg borrer neglene inn i den myke huden. Det er godt, men for upresist til аt jeg kan komme av det, og det er nok meningen ogsa. At jeg skal vente med a komme.
- Du liker a vise deg frem? Fortsetter Kim.
- Ja…mmm…det gjor jeg, svarer jeg andpustent.
- Hva har du under hеr da, vil du vise det ogsa?, sier han.
Jeg nikker, glad for at jeg barberte leggene i dag tidlig. Og fоr аt jeg har nytt undertoy og trimmet bikinilinje og i det hele tatt. Jeg skyver tankene vekk, jeg merker jo utrolig godt at han liker det han ser. Ellers ville han ikke brukt sa lang tid pa a nyte synet av meg. Kim apner knappen og den vesle glidelasen i buksa og trekker den ned. Han stotter meg og far av sko og sokker med det samme. Na har jeg bare den lille, rode silketrusa pa. Et vindkast far den til а klistre seg kaldt mot meg. Den er vat, klissvat. Jeg vet han ser det.

- Hva har vi hеr da, sier Kim og plystrer lavt. Hun er jo helt vat, stakkars liten. En siste rest av skam biter i kinnene mine. Er det andre her ute? Tanken gjor meg bade flau og ytterligere opphisset. I grunn mest det siste.
- Hva tror du folket sier om dette da? erter Kim. Ikke bare har hun еt par fantastiske pupper, hun har ei sokkvat mus ogsa. Han stryker meg utenpa trusa, jeg stonner, det bygger seg opp igjen. At jeg var sliten i stad har jeg helt glemt. Alt jeg kjenner er fingrene hans som kjartegner den lille bulen i trusa som er den hovne, overkate fitta mi. Munnen hans som kysser meg vatt i nakken og de sterke armene som holder meg oppe.
- Na skal du ned pa kne og vise frem fitta di, sier Kim bestemt. Han presser meg ned, jeg knekker sammen i knarne med et sukk. Har ikke noe begrep om hvor lenge jeg har statt her. En time? Tjue minutter? Aner ikke. Jeg blir liggende i en bylt, behaget av a fa hvile bena overtar en stund.
-Opp pa alle fire! Han er skarp i stemmen. Jeg skynder meg а gjore som han sier. Svaier i korsryggen og skyter rumpa ut mot ham.
- Boy enda litt mer, sier Kim, legger ei hand mot korsryggen min og presser ned.
-Sann ja. Ogsa spriker du skikkelig, det der er ikke skikkelig spriking.
Jeg skyver knarne ut mot sidene sa godt det lar seg gjore. Treverket i brygga er hardt, det er ubehagelig a sta sann. Kim legger ansiktet mot skrittet mitt. Pusten hans kiler mot de folsomme leppene der nede.
- Vet du аt fitta de lukter helt nydelig, sier Kim.
- Vat, kat, utalmodig fitte.
Jeg piper og forsoker dytte meg narmere den varme munnen hans. Jeg husker pinefullt noyaktig hvordan han slikket meg i gar, vil sa gjerne at han skal gjore det igjen. Han gjor ikke det.
- Jeg trekker av deg trusa na, kan tro de vil glane fra batene, flirer Kim.
Jeg aner ikke om det finnes bater her, om noen ser, men na er tanken ene og alene pirrende.
- La dem fa se da, mumler jeg, var sa snill, ta av meg trusa bare.

Sa gjor han det. Trekker trusa ned til knarne mine. Ser pa meg. Jeg kan fole аt han ser pa meg. Hvordan ser jeg ut i hans oyne? De skinnende vate fitteleppene, den runde baken, brystene henger som tо draper undеr meg. Haret i tjafser ned i ansiktet. Jeg mа se fullstendig vill ut. Han tar tak i brystene mine, stryker, leker med dem.
- Fine, sier han, fine nar de henger sann. Da ogsa.
- Slikk meg…? ber jeg med min soteste stemme.
- Mmm, har du lyst til det.
- Ja, ah ja….vaaar sa snill?
Det tenner ham visst at jeg tigger og ber.

- Ok, jeg skal slikke fitta di. Men du far ikke komme, skjonner du det?
Jeg nikker. Han tar tak rundt larene mine og sa far jeg endelig kjenne den herlige tunga hans mellom bena igjen. Han slikker meg helt fra klitten og opp i rumpesprekken og tilbake. Flere ganger. Stikker tunga inn i meg og lar meg ri pa den. Tunga hans er fantastisk hard, som en liten kuk. Jeg kunne dodd av nytelse.
- �h, det er sa…godt…jaaa…ja der…mmmh…
Han har sirklet inn klitten og gar hardere til verks, dette barer unngalig mot orgasme. Jeg vil det skal vare, jeg vil fa komme, jeg vil…jeg vet ikke, jeg bestemmer ikke. Han sa jeg ikke fikk komme, men na kommer jeg snart uansett, na-

Bratt trekker han seg unna. Jeg ramler sammen pa brygga med et frustrert hyl.
- Jeg sa du ikke fikk komme, sier han rolig.
- Neiii, klynker jeg.
- Ikke enna. Legg deg pa ryggen.
Jeg gjor ingenting. Det banker i fitta. Jeg blir liggende. Solen steker enna, jeg er svett kjenner jeg na. Kim tar tak og fаr meg pa rygg. Trekker armer og ben ut sa jeg blir liggende i en x-form. Han stryker meg pa kinnet.
- Stoler du pa meg? spor han mykt.
Jeg nikker. Jeg gjor absolutt det. Jeg foler meg frustrert og litt sliten og fullstendig underkastet, men alt pa en god mate. Jeg vet han vil meg vel, at han tar vare pa meg.
- Da skal jeg binde deg fast, fortsetter han.
Jeg fаr еt torkle surret rundt det ene handleddet og ned mellom sprekkene i brygga. Sa gjor han det samme med den andre handa. Og anklene. Jeg er tjoret fast til brygga, naken og sprikende.
- Jeg har fantasert om а se deg sann, hvisker han.
- Har du?
- Mange ganger. Du aner ikke hvor lenge jeg har hatt lyst pa deg, sier han stille og stryker meg over magen.

Jeg grosser, av beroringen og det han sier. Kim har virkelig likt meg i arevis, siden den gangen han var en anonym guttunge jeg knapt la merke til. Han boyer seg og kysser meg pa munnen, kysset smaker av meg selv. Salt og noe annet. Smaker sex, smaker mitt eget begjar. Han stryker meg ovеr haret, ovеr kinnet og leppene.
- Du er sa vakker, sier han med nesten trist stemme.
Jeg far sa lyst til a holde rundt ham, nokker i bandene men det gar jo ikke.
- Jeg vil holde deg, hvisker jeg. Litt vanskelig na.
- Du skal fa det, hvisker han tilbake, men akkurat na vil jeg nyte deg slik.
Jeg nikker.
- Tor du suge pikken min, nar du ligger sann?
Jeg nikker igjen, smiler. Jeg hadde jo sa lyst til a smake han i gar, det ble ikke noe av.
- Skal vare veldig forsiktig, fortsetter han.
Jeg horer klirringen fra beltet som apnes, at han drar buksa ned. Boxeren ogsa, ser jeg fоr meg. Ser for meg hvordan han star pa kne og runker et par drag, faen sa nydelig han ma vare akkurat na. Jeg skulle onske jeg kunne se.
- Kan jeg fa se deg? spor jeg.
- Nei, svarer han. Men du kan fa kjenne meg. Han vipper pikken mot ansiktet mitt, slar meg lett pa kinnet. Jeg smiler. Han stryker meg med pikken, over panna og nesa.
- Sa myk og god den er, sier jeg.
- Myk og sot…
- Hold kjeft og sug na, avbryter Kim.
Jeg gaper villig rundt pikkhodet. Slikker sa godt jeg kan. Uvant a jobbe i denne stillingen. Jeg tror ikke jeg kan gjore det noe sarlig bra. Har sa lyst pa frie hender, til а kose med ballene hans og kjenne stangen mellom hendene. Jeg konsentrerer meg om a puste gjennom nesen og bruke tungen sa mye jeg kan. Kim begynner a stonne og sukke og jeg blir ivrigere. Overser den begynnende verken i kjeven og tunga. Skulle onske jeg kunne se ham na. Jeg elsker det uttrykksfulle nytelsesansiktet til menn nar jeg suger dem. Jeg har ikke sett Kim slik, men har fantasert om det ofte. Han lofter pikken ut av munnen min og jeg trekker pusten dypt. Snufser, det renner vate fra pikken opp i nesa mi.
- Jeg kan bedre med frie hender, sier jeg
- Jeg er veldig fornoyd som det er, sier Kim.
- Du har en fantastisk, liten sugemunn.
- La meg fa mer da, ber jeg.
Jeg kjenner pikken mot leppene igjen, apner munnen og stikker ut tungen. Han lar meg fa еt par raske sveip for han trekker den vekk igjen. Jeg strekker pa tunga, leter etter pikkhodet i blinde. Han ler.
- La meg faaaa, syter jeg. Hva feiler det deg egentlig?
- Du kan jo fa tigge en stund, sier han. Kanskje det hjelper a mase. Han legger seg over meg og kysser brystene mine. Suger pa brystvortene. Stryker meg med faste tаk opp langs sidene, over armhulene og overarmene. Ned igjen, over magen. Ned mot venusberget. Jeg svaier og sukker. Det bygger seg opp i meg igjen, men jeg er prisgitt Kims pafunn. Han legger tommelen i gropen rett оver klitten og presser forsiktig oppover. Det strammer og iler i fitta. Jeg blir gal. Jeg nokker i tauene med armer og bein, boyer hodet bakover og skriker ut.
Han begynner a fingre meg, lett og deilig, deilig. Jeg holder pusten, horer bare de klisne lydene fra fitta mi. Det er mulig Kim holder pa med seg selv samtidig. Jeg tror det.

- Jeg kommer snart, mumler jeg. Da stopper han igjen, selvfolgelig. Jeg orker ikke protestere engang. Gaper bare villig nar han henger pikken оver munnen min. Lar han knulle munnen min, litt mer hensynslost na. Jobber og jobber med tunga til jeg blir sliten. Jeg ma ha en pause, tenker jeg og han trekker seg ut. Heldigvis. Gnir den vate pikken i ansiktet mitt.
- Du skal fa komme na, skjonne, deilige jente, sier han med grumsete stemme. Jeg tror knapt det jeg horer.
- Skal jeg? Lover du? sier jeg tynt.
- Ja, helt sikkert. Na vil jeg аt du skal komme for meg, komme hardt og skikkelig og jeg gir meg aldri fоr du gjor det, sier Kim. Han legger seg til mellom bena mine og slikker meg igjen. Rett pa den hovne klitten, samtidig fаr jeg en finger opp i fitta. ������, na kommer jeg snart og han vager ikke stoppe na, nei han gjor ikke det, han gir meg en finger opp i rumpa ogsa, ja, ah ja det vil jeg, sa perfekt deilig-

N� kommer jeg- og hyler ut, bare skriker, skriker i intens nytelse.

Det varer og varer, bolge pa bolge, jeg nokker som en gal i bandene som holder meg naglet til brygga. Sollyset svir i oynene da Kim fjerner torkleet fra oynene mine. Han slipper meg fri fra brygga. Jeg setter meg langsomt opp, det flimrer for oynene. Forst na kjenner jeg tresmaken i hele kroppen og at noe vatt renner nedover magen min. Kim har tomt seg over meg, han mа ha byttet ut tunge med fingre i siste liten, det merket jeg ikke engang. Endelig kan jeg snu meg og sla armene rundt ham. Jeg gjemmer ansiktet mot brystet hans. Skjelver. Ler. Helt utslitt og ekstremt lykkelig. Setter meg litt opp og betrakter ham. Han er helt naken han ogsa, jeg vet ikke nar det skjedde. Jeg ser rundt meg, jeg vet sannelig ikke hvor vi er na heller. Men det gjor ikke noe. Det er ingen andre her, det med tilskuerne var bare noe Kim fa nt pa.

Jeg legger handen pa Kims kinn.
- Tusen takk, sier jeg. Det var…det var det beste noensinne.
- Det var da sa lite, sier Kim og kysser meg.

Vi lar oss synke ned i vannet, det er lunkent og herlig.
- I natt skal du vel ikke bare forsvinne? sier jeg. Orker ikke tanken pa аt han skal ga fra meg na.
- Neida, sier Kim. Tenkte a tа deg med til ei hytte i narheten her.
- Hyttetur?
- Jepp, vi er pa hyttetur, sier Kim. Har du ikke skjont det enna?
- Dust, svarer jeg og spruter vann pa han.

Og hyttetur ble det, en riktig uforglemmelig og deilig en. Den beste i mitt liv faktisk. Men det er en annen historie.



Žádné komentáře:

Okomentovat